środa, 13 lipca 2016

Szary sweter córki co się moim stał.

Lato w pełni a ja pokazuję cieplutki sweter, ale zdjęcia dawno zrobione, więc proszę oto jest Szary!
Po kilku tygodniach od ukończenia swetra, moja córka stwierdziła, że może jednak nie do końca przemyślała tę grubość włóczki na taki wzór. I stało się, prucie po raz drugi czy po raz trzeci i kolejne podejście do swetra, który okazało się że zrobiłam  dla siebie. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Jak robiłam, praktycznie bezszwowo, jedynie mankiety zszyłam i otwory pod pachami. Zastosowałam rzędy skrócony by tył swetra był lekko dłuższy. Przody swetra lekko poszerzyłam. Druty Addi 6, włóczka to Nako Sport Wool jakieś 700 gram







Wpis dedykuję mojej Babci Heli, do zobaczenia.

Do Miłego Pstro!

15 komentarzy:

  1. Oj świetny! Sweter, a może trochę płaszczyk... Rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Po raz kolejny stwierdzam, że siła w prostocie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny sweter, bardzo mi się podoba!
    Bardzo lubię wszystkie szarości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w nim:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały sweterek :-) Pasuje do Ciebie idealnie - fantastycznie w nim wyglądasz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, prosty i elegancki w moim kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym była zadowolona:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.